Hanne
foto%20Hanne%20compressie.jpg

Hallo,

Mijn naam is Hanne Truyen, ik zit in het 1ste jaar Bachelor in de Orthopedagogie in Katho (Kortrijk).
Omdat ik in Maldegem woon, zit ik Kortrijk op kot om er te kunnen studeren.

Mijn hobby's zijn dwarsfluit, en volksdans waarbij ik o.a. dansleiding geef aan de allerkleinsten. De naam van deze organisatie noemt Katootje.
Via de organisatie Hannibal begeleidde ik reeds een kamp voor jong-volwassenen met een mentale beperking, met de organisatie Roeland begeleidde ik reeds 2 talenkampen voor Waalse kinderen die Nederlands leren.
Je kan me steeds bereiken via mijn e-mailadres.

Voor dit groepswerk hoop ik op een goede samenwerking met alle groepsleden en zo hoop ik ook dat we het maken van deze site samen tot een goed einde kunnen brengen.

Neem gerust een kijkje op onze wiki!

___

Nu de site bijna af is, blik ik tevreden terug op de samenwerking. De exceloefeningen vormen het grootste probleem. Het werken met de site: pagina's aanmaken, documenten uploaden… lukt goed.
Ik heb geleerd om niet op te geven bij het werken aan deze site, ook al lukt niet meteen wat je wil. Het refereren kan ik niet vanbuiten, maar de belangrijkste elementen ken ik ondertussen wel.
Ander publicaties van de auteurs van de bronnenlijst van mijn artikel ontbreken nog, maar komt waarschijnlijk nog in orde.
Ik heb heel veel sites en databanken afgelopen, veel trefwoorden ingetikt… Ik heb er veel voor gewerkt en ben dan ook tevreden.